FANDOM

Slender Man (z ang. smukły mężczyzna) – miejska legenda traktująca o tajemniczej postaci pojawiającej się niespodziewanie i budzącej przerażenie wśród dzieci lub ujawniającej się na zdjęciach. Znany jest również pod pseudonimem Slender.

Opisuje się go jako szczupłą wysoką osobę noszącą czarny garnitur. Nosi również białą koszulę z czerwonym krawatem. Ma nieokreślone rysy twarzy (często przedstawia się go jako człowieka bez twarzy w ogóle – w miejscu gdzie powinna być twarz, jest po prostu gładka skóra). Przedstawiany jest jako bardzo chuda i wysoka (3 – 4 m wzrostu) postać, zdolna do rozciągnięcia swoich kończyn oraz do długości niemożliwej dla normalnego człowieka. Na niektórych obrazkach przedstawiany jest również z mackami wyrastającymi z pleców. Gdy wyciąga swoje ramiona, jego ofiary są wprowadzane w stan przypominający hipnozę, podczas której podchodzą do tej istoty wbrew swej woli.

Wierzący w Slender Mana mówią, iż zamieszkuje on tylko wielkie lasy z dużą ilością mgły i chmur co sprzyja jego kamuflażowi. Rzekomo porywa on dzieci, które bez wiedzy i pozwolenia rodziców weszły do lasu. Miałby je gonić do skutku lub też do momentu, kiedy zawrócą i powiedzą rodzicom, co zrobiły. Jest też bohaterem gry Slender.

Wygląd Slendermana

140606-slender-man-mn-735 297a98e4b78681fe7a932d8c5069f8db.nbcnews-fp-1200-800.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki